ماجرای خبر مرگ گلشیفته فراهانی صحت دارد؟/۲۳ اردیبهشت ۹۵

ماجرای خبر مرگ گلشیفته فراهانی صحت دارد؟/23 اردیبهشت 95

ماجرای خبر مرگ گلشیفته فراهانی صحت دارد؟/۲۳ اردیبهشت ۹۵

مرگ گلشیفته فراهانی

سایت خبری تفریحی به روز نیوز:ساعاتی است که در فضای مجازی شایعه خبر مرگ گلشیفته فراهانی دست به دست می چرخد و بعضی کانال های تلگرامی خبر مرگ گلشیفته فراهانی را منتشر کرده اند.

در برخی کانال های فضای مجازی خبر مرگ گلشیفته فراهانی در حالی اعلام شده است که از آخرین پست اینستاگرامی که گلشیفته فراهانی ارسال کرده است تنها کمتر از ۲۰ ساعت می گذرد.

گفتنی است که چندی پیش نیز شایعه قتل گلشیفته فراهانی در فضای مجازی منتشر شد کهبا واکنش های زیادی همراه شد و در نهایت معلوم شد این خبر کذب محض است.

به احتمال زیاد خبر مرگ گلشیفته فراهانی نیز کذب باشد چون عکس زیر پست اینستاگرامی گلشیفته فراهانی در کمتر از ۲۰ ساعت گذشته است.

ماجرای خبر مرگ گلشیفته فراهانی صحت دارد؟/23 اردیبهشت 95

ماجرای خبر مرگ گلشیفته فراهانی صحت دارد؟/۲۳ اردیبهشت ۹۵

گلشیفته فراهانی در ۱۹ تیر ۱۳۶۲ برابر با ۱۰ ژوئیه ۱۹۸۳ در تهران متولد شد. به نوشته وبگاه رسمی او، هنگامی که والدینش برای تهیهٔ شناسنامه او نام گلشیفته را ارائه کردند ادارهٔ مربوطه با این نام مخالفت کرد و به‌ناچار نام شناسنامه‌ای او با نام شناخته شده او تفاوت پیدا کرد.
گلشیفته فراهانی به تحصیل رشته موسیقی در دانشگاه جامع علمی کاربردی پرداخت.
گلشیفته فراهانی بازی در سینما را در سال ۱۳۷۶ با فیلم درخت گلابی به کارگردانی داریوش مهرجویی آغاز کرد. او همچنین در فیلم‌های دیگری چون زمانه، بوتیک”، اشک سرما، به نام پدر، میم مثل مادر، گیس بریده، سنتوری و درباره الی به ایفای نقش پرداخت.

گلشیفته فراهانی جوان‌ترین بازیگری است که سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را دریافت کرده‌است. درخت گلابی جایزه بهترین بازیگر نقش اول بخش بین‌الملل جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۷۶ را در سن ۱۴ سالگی برایش به ارمغان آورد. برای فیلم اشک سرما برنده تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن از هشتمین دوره جشن خانه سینما شد و برای فیلم بوتیک جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره بزرگ سه قاره (در نانت، فرانسه) را بدست آورد.

سایت خبری تفریحی به روز نیوز